C-for-yourself-sessies De inschrijving voor de sessies gaat open op 30 mei 2024. Ronde 1 Een beter (communicatie) advies begint bij jezelf Dominique Salomons, Marieke Filart In de Griekse oudheid wisten ze het al. Jezelf kennen is het begin van alle wijsheid. Maar ken jij jezelf… meer Ronde 1 Communicatie in transitie, over de trends in ons vak Elise Fikse, Jaap de Bruijn Tijdens twee interactieve sessies (een in de ochtend en een in de middag) duiken we dieper in het Trenddocument ‘Trend… meer Ronde 1 Meer menselijke maat in communicatie Lotte Willemsen, Karine van den Noort Mensen de maat nemen of de menselijke maat? De menselijke maat moet terug in de communicatie! Het is een uitspraak… meer Ronde 1 Jouw AI kompas: Navigeren door de wereld van kunstmatige intelligentie Ben van der Burg, Joe van Burik, Denise van Rossum In deze interactieve sessie leiden Ben van der Burg en Joe van Burik je door de complexe wereld van kunstmatige… meer Ronde 1 Een week woordvoeren over drie minuten stilte (NS) Erik Kroeze Hoe alle treinen 3 minuten tot stilstand kwamen (en heel Nederland wist waarom) Een geweldsincident tegen een conducteur was de… meer Ronde 1 Wat is jouw morele kompas? Janine Harbers In deze sessie bieden we je concrete handvatten om stevig en vanuit jezelf te adviseren over morele dilemma’s, we vertellen… meer Ronde 1 De drie bouwstenen voor effectieve communicatie over de warmtetransitie Niels de Boer, Wim de Waard, Ayhan Yazgili +1 Hoe pakken we dat nou goed aan? Nederland staat aan de vooravond van de grootste verandering ooit: de warmtetransitie. Nederland… meer Ronde 1 AI en de toegevoegde waarde op communicatie Sjon Post, Folkje Berends AI kennen we nu wel, het gadget gehalte is er wel vanaf. Nu is het tijd voor wat het écht… meer Ronde 1 Social media for good Annabel Pieren Young Logeion nodigt jou uit voor een bijzondere sessie! Annabel Pieren gelooft in de kracht van vriendelijkheid, dat uit zich… meer Ronde 1 Interne communicatie verbeteren door data – een startpunt Sander Dorst Iedereen kan interne communicatie verbeteren door slim gebruik te maken van data. Ook jij. Maar hoe doe je dat? En… meer Ronde 2 Reis mee naar de communicatiefuncties van de toekomst Ment Kuiper Hoe ziet jouw communicatieteam er over 10 jaar uit? Welke vakprofessionals heb je nodig? Welke skills en persoonlijke vaardigheden worden… meer Ronde 2 Cultuurverandering. Van onderzoek tot uitvoer Veerle Focke “Onze medewerkers zijn boos, maar ze niet snappen hoe het écht zit. De roddels zegevieren. Kun jij ervoor zorgen dat… meer Ronde 2 Vind je vijand, en vind het verhaal van je organisatie Gijs de Beus Organisaties met een sterke, gedeelde identiteit presteren beter. Het zijn organisaties met een helder doel of een inspirerende purpose. Het… meer Ronde 2 Bruisende communities: Hoe realiseer je succesvolle burgerinitiatieven? Linde Nouws, Margje van Spaendonck, Juliette van der Wurff Ruim 4,2 miljoen Nederlanders besteden jaarlijks meer dan 360 miljoen uur aan het verbeteren van hun eigen leefomgeving. Tegelijkertijd gaat… meer Ronde 2 Prioriteren van communicatieprojecten in transformerende organisaties Mariëlle Roozemond Communicatieprofessionals hebben zonder uitzondering altijd meer werk op hun bord dan beschikbare tijd om het werk in af te krijgen.… meer Ronde 2 Participatie: theorie, trends en praktijk Emely Olivier, Remmert van Haaften Gemeenten zetten participatie steeds vaker in. Voor het opstellen van klimaatbeleid, de inrichting van een wijk, de opvang van vluchtelingen… meer Ronde 2 Communicatie in transitie, over de trends in ons vak Carolien Schoenmakers, Jaap de Bruijn Tijdens een interactieve sessie duiken we dieper in het Trenddocument ‘Trend of transitie?’ dat tijdens de plenaire ochtend op C-day… meer Ronde 2 Is AI in communicatie een vriend of vijand? Sonja Loth De AI-geest is uit de fles. Het is niet langer de vraag óf, maar hóe je AI inzet als senior… meer Ronde 2 Verbindende gespreksvoering: hoe doe je dat? Ruben van der Weijden In het communicatiewerkveld wordt steeds meer aandacht besteed aan het creëren van verbinding tijdens de dialoog met verschillende belanghebbenden, doelgroepen… meer Ronde 2 Let’s Go(al)! – Werken met uitdagende communicatiedoelen Karina Schenkel, Marieke Kappetein In deze sessie nemen Marieke Kappetein en Karina Schenkel je mee in hoe een wild plan een concrete doelstelling werd… meer