Iedereen kan interne communicatie verbeteren door slim gebruik te maken van data. Ook jij. Maar hoe doe je dat? En waar begin je?

Goede interne communicatie leidt tot betrokken medewerkers. Dat weten we allemaal. Met slim gebruik van data kun je interne communicatie verbeteren. Dat zal je ook niets verbazen. Maar hoe doe je dat? En waar begin je? Op die vragen krijg je in deze parallelsessie antwoord.

Door alle mogelijkheden die data bieden, is het lastig om ergens te beginnen. Vaak zie je door de bomen het bos niet meer. Daarom helpen we je op weg. Sander Dorst staat kort stil bij wat data is, maar vooral bij hoe je als communicatieprofessional hier zelf je voordeel mee kunt doen. In een aantal cases zie je hoe je een je een datagedreven contentstrategie maakt of een met een eenvoudige netwerkanalyse groepen in het personeelsbestand herkent.

Zelf leer je in deze sessie:

  • Dat data niet moeilijk hoeft te zijn.
  • Je eigen communicatie verbeteren met data.
  • Beter advies geven op basis van data.

In een van de voorgaande sessie bij Logeion, verwoordde een deelnemer het resultaat perfect: ‘Data is dus helemaal niet ingewikkeld.’

Deze sessie wordt aangeboden door: