“Onze medewerkers zijn boos, maar ze niet snappen hoe het écht zit. De roddels zegevieren. Kun jij ervoor zorgen dat ze het over de feiten gaan hebben?” “Onze mensen zijn verwend geraakt. Ze willen niet performen. Kun jij daar iets mee?” “Niemand houdt zich aan onze veiligheidsregels, terwijl we ze juist voor hún veiligheid hebben opgesteld. Kun jij ervoor zorgen dat ze zich er gewoon aan houden?”. Het zijn stuk voor stuk vraagstukken waar je als professional interne communicatie mee te maken kunt krijgen. Hoe ga je dan te werk? Waar begin je? Wat zijn de valkuilen? En, hoe maak je je resultaten meetbaar?  

In deze sessie neemt Veerle Focke (La Plume Media) je mee in haar aanpak bij cultuurverandervraagstukken. Van het doen van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, tot een analyse, en de uitwerking van een programma of campagne. Ze gebruikt hiervoor actuele cases en daagt je uit om mee te denken.

Deze sessie wordt aangeboden door: