Op dinsdag, woensdag en donderdag van 12.00-13.00 uur staan  er Clubhouse sessies geprogrammeerd. Met grote dank aan de 4 initiatiefnemers van de Communicatie Club op Clubhouse: Peter Pors (PDR communicatie en strategie). Lotte Willemsen (lector/onderzoeker Hogeschool Rotterdam), Helen van den Oever (CASE Communicatie) en Karine van den Noort (De Communicatie Experts).

Heb je een Clubhouse account? Om deel te nemen aan deze sessie ga je naar Clubhouse. Via de zoekfunctie zoek je ‘Communicatie Club’ en klik je op ‘follow’. Ga nu terug naar je overzichtsscherm in Clubhouse. Je vindt in het overzicht de sessie waaraan je kunt deelnemen.
Nog geen account op Clubhouse of meer informatie nodig? Kijk in het stappenplan hoe het werkt.

De Clubhouse sessies zijn napraatmomenten gekoppeld aan de trendsessies die eerder op dezelfde dag zijn uitgezonden. Elke sessie sluiten zich panelleden aan die experts zijn op het gebied van die trend. 

Dinsdag 22 juni 12.00-13.00 uur: Communiceren vanuit je purpose, dan zit je altijd goed!?
Communiceren vanuit je ‘purpose’ lijkt de heilige graal. Want dat is dichtbij jouw hart, toch? Maar je wordt kritisch gevolgd. Hoe geloofwaardig ben je? Een boeiend gesprek over de zogenaamde Purpose Paradox. We praten tijdens deze lunchsessie na over de trendsessie eerder die ochtend bij C-week: Verdeelde samenleving, gedeelde toekomst. Hoe purpose-minded is onze maatschappij? En is purpose-gerichte communicatie dus het antwoord? Tijdens deze sessie kun je ingesprek met Peter Pors (PDR strategie en communicatie), Kristel Klaassen (Hogeschool Rotterdam en onderzoeker van de Purpose Paradox) en Mayke van Keep (Issuemakers). Moderator: Karine van den Noort.
Naar de room op Clubhouse

Woensdag 23 juni 12.00-13.00 uur: Kun je een goed gesprek hebben met een robot?
Mensen zijn nog altijd betere gesprekspartners dan machines, zo denken veel vakgenoten. Toch is er met een chatbot of virtuele assistent óók een goed gesprek te voeren. Als deze maar zo ontworpen wordt dat ze natuurlijk, behulpzaam en overtuigend zijn in de communicatie met gebruikers. Hoe doe je dat? In deze room gaat het over de dialoog tussen mens en machine. En hoe we ons als communicatieprofessionals daar tegenaan moeten bemoeien! In het panel: Lotte Willemsen (Kenniscentrum Creating010), Marije Brom (spreker AI en ethiek) en Hans van Dam (Conversation Design Institute). Moderator: Karine van den Noort.
Naar de room op Clubhouse

Donderdag 24 juni 12.00-13.00 uur: Sensory Branding: werkt dat nou echt?
Met jouw merk niet alleen de ogen en oren van de consument aanspreken, maar alle zintuigen! Dat geeft jouw merk een magische aantrekkingskracht of…?! We onderzoeken samen of dat eigenlijk wel zo is.  Heb je weleens nagedacht of je ook andere zintuigen kunt inzetten om je doelgroep te bereiken? Sensory branding gaat verder dan traditionele vormen van publicaties. Je prikkelt twee of meer zintuigen bij je klant. Denk aan ruiken, aanraken, proeven. De strategie erachter? Voldoen aan wezenlijke behoeften van je doelgroep. Zoals verlangens, perceptie of tevredenheid. Dr. Ivar Vermeulen van de VU Amsterdam deed uitgebreid onderzoek naar Sensory branding. Alexandra Huizer heeft hier als marketingprofessional bij grote merken in de food en retail branche ervaring mee. In deze Clubhousesessie praten zij met Helen van den Oever (directeur CASE communicatie) over hun ervaringen met Sensory Branding. Moderator: Karine van den Noort.
Naar de room op Clubhouse

Clubhouse is beschikbaar voor iPhone en Android smartphones.