Paul Keur is de managing director van 1Camera, een creatief videoproductiebureau gevestigd in Amsterdam. Na zijn studies Psychologie en Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, werkte Paul korte tijd bij Heineken International. Tijdens zijn tijd daar zag hij de opkomende verschuivingen in de toekomst van marketing en communicatie, evenals de groeiende vraag naar ‘slimme’ makers. Samen met zijn compagnon Jasper Claus ontwikkelden ze het idee van 1Camera als reactie hierop, met een specifieke focus op corporate video.

1Camera heeft zich ontwikkeld tot een bekroond videoproductiebedrijf met een klantenbestand dat onder andere Heineken, AkzoNobel, DSM, KPN en FrieslandCampina omvat. Paul en het team van 1Camera bieden regelmatig advies aan CEO’s en communicatiedirecteuren van grote multinationals, met betrekking tot hun videocommunicatiestrategieën en creatieve storytellingconcepten.

Het verhalende werk van 1Camera is zelfs erkend door de prominente storytelling Hollywood-goeroe Robert McKee in zijn boek ‘Storynomics’.