Gedreven leider van het bureau op de Koninginnegracht. Wil Logeion en het vak beter maken, samen met zijn collega’s op het bureau, het bestuur, de leden en iedereen die de vereniging en het communicatievak een warm hart toedraagt.

André is een ervaren communicatieleider op het gebied van zowel strategie als de activatie ervan, de communicatieprofessional 3.0. Ons vak is ongelooflijk in beweging en André gelooft heilig in geïntegreerde communicatie, die ondersteunend moet zijn aan de strategie van de organisatie. En dat kan een consumenten of  een b-t-b organisatie zijn maar ook  een e-commerce platform als Booking.Com. Voor hem is het  resultaat van de communicatie belangrijker dan de activiteiten zelf. En daarbij moeten we als communicatieprofessionals veel meer gebruik maken van big data. Tijdens zijn loopbaan heeft hij in Nederland, New, York, Praag en Zurich gewoond en gewerkt. Hij heeft Raden van Bestuur geadviseerd  en is ook altijd eerste woordvoerder geweest van de organisaties waarvoor hij werkte. André heeft nieuwe producten op de markt gezet, grote veranderprogramma’s ondersteund met communicatie en stakeholder roadshows in Rusland en Afrika georganiseerd. Bij achtereenvolgens Philips, Booking.com, Akzo Nobel, Amcor en de AFM heeft hij ruime ervaring opgedaan in het reorganiseren, bouwen en leiden van sterke en effectieve communicatieteams. Daarvoor heeft hij zelf een model en plan van aanpak ontwikkeld.