Afdhel Aziz is een Amerikaanse schrijver, spreker, consultant en een van de meest gerespecteerde stemmen in de wereldwijde beweging van zaken als een kracht voor het goede.

Aziz is de oprichter en Chief Purpose Officer van Conspiracy of Love, een wereldwijd merkadviesbureau met als klanten iconische merken als Adidas, Red Bull en Oreo, en Fortune 500-bedrijven zoals Microsoft, Mondelez, Diageo, AB Inbev en Facebook.

Na een carrière van 20 jaar als visionair marketeer bij Procter and Gamble, Nokia, Heineken en Absolut Vodka heeft Afdhel een nieuwe missie: een oplossing te vinden voor één van de grootste problemen die bedrijven ondervinden in deze tijd: hoe zij doel en betekenis kunnen geven aan het werk dat zij doen.

Afdhel is co-auteur van ‘Good is the New Cool: Market Like You A Give a Damn’, het bestverkochte boek over brand purpose. Tevens is hij schrijver bij Forbes, waar hij het snijvlak van business en social impact bespreekt. Hij is auteur van ‘China Bay Blues’ (een poëzieboek) en ‘Strange Fruit’ (een roman), beide genomineerd voor literaire prijzen in zijn geboorteland Sri Lanka.

Als inspirerende en krachtige spreker heeft hij de wereld rondgereisd en was hij een prominente spreker op de Cannes Lions, SXSW, TEDx, Advertising Week, Columbia University, Conscious Capitalism en meer.

Het topcollege van Adfhel Aziz wordt mede mogelijk gemaakt door: